Penyembuhan Untuk Gout itu - Pemulihan Itu Flush Uric Acid

Penyembuhan Untuk Gout itu - Pemulihan Itu Flush Uric Acid

Apakah ubat yang paling berkesan untuk gout? Anda mungkin tertanya-tanya soalan ini seperti berjuta-juta penghidap gout lain.

Malangnya, hanya beberapa ratus pesakit akan belajar apa ubat boleh menyembuhkan gout dengan menyiram asid urik. Jika anda ingin untuk merawat gejala-gejala anda malam ini, artikel ini adalah untuk anda!

Ubat-ubatan yang Flush Uric Acid

Doktor anda mungkin telah memberitahu anda bahawa gout biasanya disebabkan oleh ketidakupayaan badan untuk mengepam asid urik. Apabila asid tidak diluluskan melalui air kencing, ia mengumpul antara sendi (seperti ibu jari kaki) dan mewujudkan banyak kesakitan. Doktor mendiagnosis ini sebagai gout.

Malangnya, tidak ada ubat penawar untuk gout lagi! Oleh itu, beribu-ribu pesakit akan menggunakan rawatan ubat dan alternatif untuk merawat penyakit ini. Dan jika anda menukar diet dan gaya hidup anda yang anda boleh kemungkinan besar mengubati dan mencegah satu lagi serangan gout.

Di sini ialah bagaimana anda boleh bermula!

Penawar untuk Gout yang

Terdapat pelbagai cara untuk mengepam badan anda daripada asid urik. Dan terdapat beberapa cara untuk membubarkan dan siram badan anda daripada kristal asid urik.

Untuk memulakan rawatan anda adalah penting untuk minum banyak dan banyak air untuk mula curahan asid. Anda harus berusaha untuk minum sekurang-kurangnya 100 auns air setiap hari. Jadikan ia satu titik untuk juga makan banyak serat larut air yang terdapat di dalam buah-buahan dan sayur-sayuran.

Buah-buahan dan sayur-sayuran telah ditunjukkan untuk mengepam gout menyebabkan asid. Berikut adalah senarai cepat hasil yang boleh meneutralkan dan mengusir asid: ceri, strawberi, beri biru, saderi, avokado, dan anggur.

Ada juga kajian yang menunjukkan bahawa pengambilan sekurang-kurangnya 4 gram vitamin C (asid askorbik) setiap hari boleh membantu dengan excreting (memerangkap) badan anda daripada asid. Ini banyak boleh mengurangkan peluang anda untuk serangan.

Ramai pelanggan saya juga telah mencadangkan ubat-ubat herba kami untuk gejala mereka. Sebagai contoh, kedua-dua hisop dan Jintan saru adalah sangat berkesan dalam meneutralkan asid urik.

Akhir sekali, anda juga mungkin mahu mencuba baking soda ubat yang bekerja untuk membubarkan kristal yang antara sendi anda (biasanya bersama ibu jari kaki). Ubat yang terdiri daripada meletakkan setengah sudu teh baking soda dalam segelas air dan kacau. Minum ubat ini 3 kali sehari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar