Batu Buah Pinggang Laporan - Sneak Peak pada 5 Pemulihan sedia membantu kepada Pas Batu Buah Pinggang

Batu Buah Pinggang Laporan - Sneak Peak pada 5 Pemulihan sedia membantu kepada Pas Batu Buah Pinggang

Anda mencari laporan batu karang membantu lulus batu karang anda dan anda telah menjumpai tempat yang betul. Pada akhir artikel ini, anda akan tahu 5 rahsia untuk mula lulus batu karang anda secara semula jadi.

Lulus Batu Buah Pinggang Sememangnya

Ia adalah rahsia lagi bahawa batu karang mudah diluluskan. Malangnya, kira-kira 25% daripada batu adalah sedikit lebih degil. Jika anda telah cuba yang 'minum air' ubat, artikel ini adalah untuk anda.

Yang benar adalah bahawa banyak batu-batu yang terlalu besar untuk lulus dengan air sahaja. Malah, beberapa batu mungkin perlu dibubarkan secara semula jadi untuk lulus tanpa rasa sakit. Jika anda didiagnosis dengan batu kalsium (kira-kira 90% daripada batu adalah kalsium), artikel ini adalah untuk anda!

5 Pemulihan kepada Pas Batu Buah Pinggang

1. Selain daripada air yang anda juga boleh membantu batu siram dengan memakan buah-buahan dan sayur-sayuran. Buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi serat larut air yang bermanfaat untuk menjaga buah pinggang mansuhkan. Ia akan menjadi sangat membantu untuk makan sekurang-kurangnya 4 hidangan sayur-sayuran dan 2 hidangan buah-buahan setiap hari.

2. Terdapat banyak sayur-sayuran untuk memilih daripada tetapi kajian menunjukkan bahawa klorofil yang kaya sayur-sayuran adalah lebih bermanfaat untuk tujuan curahan. Oleh itu, anda harus cuba untuk makan asparagus, bayam atau pasli kerap.

3. ubat yang sangat popular ialah ubat teh biji saderi. Semua yang anda perlu lakukan adalah mendidih satu sudu biji saderi selama 10 minit dan longkang. Minum selepas anda membenarkan masa sejuk.

4. Menjadi aktif dan bersenam semasa anda mengalami batu juga penting. Kajian menunjukkan bahawa aktif boleh menyebabkan batu karang anda untuk beralih dan benar-benar berlaku. Pastikan anda melakukan sesuatu yang aktif setiap hari.

5. Akhir sekali, anda juga perlu belajar tentang ubat-ubat berasid yang bekerja dengan melarutkan batu kalsium. Ubat yang paling berkesan untuk kalsium adalah ubat asid fosforik yang benar-benar menggunakan minuman yang sangat umum.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar