Jangkitan Saluran Kencing - Boleh Home Pemulihan Akan Membantu?

Jangkitan Saluran Kencing - Boleh Home Pemulihan Akan Membantu?

Bagi setiap seorang daripada lima wanita, Jangkitan saluran kencing menyebabkan pundi kencing terlalu aktif yang membawa kepada menunaikan sejumlah kecil air kencing berikut batuk dan ketawa. Sebahagian daripada mereka tahu bagaimana untuk menyembuhkan jangkitan saluran kencing menggunakan rawatan rumah. Mereka lebih suka untuk meneruskan rawatan rumah disokong oleh pakar perubatan. Ia dipercayai bahawa remedi rumah boleh membantu menyembuhkan jangkitan kencing cepat dan mereka lebih berkesan daripada antibiotik. Walau bagaimanapun, syarikat-syarikat farmaseutikal adalah tawar-doktor bagi menetapkan antibiotik walaupun terdapat peluang untuk membangunkan semula jangkitan apabila dirawat dengan antibiotik.

Tidak syak lagi, antibiotik adalah mudah untuk menelan dalam bentuk pil atau dua. Pil bekerja dan membasmi jangkitan bakteria dalam saluran kencing. Perkara-perkara yang akan berada di landasan yang betul jika anda hanya mempunyai bakteria 'jahat' yang menyebabkan jangkitan saluran kencing. Malangnya, antibiotik yang anda ambil do membunuh bakteria 'baik' juga. Ubat semula jadi kerja yang berbeza dan membantu merangsang sistem imun untuk membunuh bakteria tanpa kesan sampingan memudaratkan kesihatan.

Rahsia Ubat Rumah untuk UTI:

Jika anda ingin menyembuhkan UTI atau mengidamkan mencegah jangkitan akan datang, di sini adalah beberapa rahsia didedahkan. Kaedah terbaik adalah untuk menghindari coli E, salah satu daripada beberapa jenis bakteria, dari saluran kencing.

1. Bilas dan bukannya pembunuhan: Cara terbaik tidak membunuh bakteria tetapi curahan jangkitan bakteria kerana menyembelih bakteria hanya boleh membantu membangunkan rintangan kepada antibiotik. Satu ubat semula jadi menggunakan cranberry boleh dimakan boleh menjadi yang terbaik yang sesuai untuk mencuci bakteria.

2. Pengambilan epal cider cuka: Pengambilan cuka epal juga boleh serangan bakteria 'berbahaya'. Ramai orang mempunyai kekurangan enzim dan potassium yang boleh dipampas dengan memakan campuran 1 sudu cuka epal sider dalam 6 auns air suam. Ia adalah antibiotik semula jadi yang boleh membantu mengepam jangkitan.

3. Memakan makanan yang Fiber: Makan makanan yang tinggi serat juga boleh flush jangkitan. Makanan serat tinggi bersama-sama dengan air secara semula jadi mengusir badan bebas daripada bakteria dan kekotoran lain. Minum banyak air dengan serat tinggi kira-kira 3 hingga 4 gram setiap hidangan boleh membantu mengusir jangkitan bakteria.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar