Membina Perubatan Herba Kabinet Bagi Musim Dingin dan Selesema Babi

Membina Perubatan Herba Kabinet Bagi Musim Dingin dan Selesema Babi

Tajuk-tajuk utama yang menggelegar "selesema babi." Kita mendengar cerita-cerita seram tentang kumpulan yang berisiko, ramai orang tidak mahu untuk mendapatkan ditembak selesema atau memberikan kepada anak-anak mereka. Apakah pilihan kita? Tiada siapa yang telah bercakap tentang alternatif perubatan semula jadi banyak dalam perdebatan hangat ini. Namun, anak saya hanya mendapat lebih selesema babi dan saya boleh memberitahu anda bahawa ia tidak adalah satu pengalaman yang mudah. Adakah dia sakit tenat? No. Adakah dia takut dan meminta saya jika beliau "akan mati?" Ya. Dia berlari demam gred rendah yang berduri satu hari dan beliau mempunyai beberapa kesesakan yang sederhana. Jika tidak, dia tidur nyenyak setiap malam dan pulih dalam masa seminggu. Sedang ia berkeadaan sakit, beliau telah ditetapkan Tamiflu (seluruh keluarga mengambilnya). Saya juga dirawat dia sebelum dia sakit kerana saya tahu ia datang, dan saya terus melayan dia dengan ubat-ubat herba semasa penyakitnya untuk membantu proses penyembuhan bersama-sama.

Seperti ramai rakyat Amerika lain, saya mempunyai keadaan kesihatan yang kronik (migrain), tetapi saya hyper-sensitif kepada ubat-ubatan, jadi saya tidak ingin mengambil ubat-ubatan preskripsi kecuali saya benar-benar memerlukannya. Lebih 25 tahun yang lalu, saya telah mencipta agak perpustakaan pada herba dan perubatan semula jadi daripada keperluan. Apa yang saya kini mempunyai adalah kabinet ubat herba yang saya gunakan dengan kerap untuk membantu meningkatkan sistem imun saya. Saya bukan seorang doktor, tetapi lebih kepada imam saja yang telah menemui ubat-ubat herba yang bekerja untuk saya dan keluarga saya. Berikut adalah apa yang saya telah belajar dan produk yang saya gunakan untuk musim sejuk dan selesema.

Eropah dan Suruhanjaya Jerman E
Orang-orang Eropah adalah jauh di hadapan kami di topik rawatan herba di mana ia adalah perkara biasa untuk menggunakan herba dan ubat-ubatan tradisional dalam pendekatan yang bersepadu untuk merawat penyakit. Jerman mempunyai bersamaan herba FDA dipanggil E Suruhanjaya Jerman yang mewajibkan semua ubat-ubatan konvensional, tumbuhan ubatan dan phytomedicines (ubat-ubatan yang diperolehi daripada tumbuh-tumbuhan) untuk dikaji semula oleh jawatankuasa saintifik. Sepanjang dua dekad, para saintis, pakar perubatan dan pakar-pakar dari industri farmakologi mereka mengarang 1,000 penerbitan saintifik dan sehingga tahun 1997, Jerman Suruhanjaya E telah menyenaraikan lebih daripada 800 bahan (kebanyakannya herba) mengesyorkan penggunaan dan dos bagi setiap satu. Anda boleh mencari banyak penemuan Suruhanjaya E dalam buku yang ditulis oleh seorang ahli botani Amerika yang bernama James A. Duke, Ph.D, yang dipanggil The Green Pharmacy. Duke berkhidmat dengan Jabatan Pertanian Amerika Syarikat untuk sebahagian besar kerjayanya "pemetaan" herba dan dianggap "pihak berkuasa terkemuka di dunia herba penyembuhan."

Kualiti Jenama adalah Penting
Berikut adalah apa yang saya telah belajar dari The Green Pharmacy dan banyak sumber-sumber lain yang saya telah digunakan selama ini, termasuk nasihat daripada kedua-dua profesional perubatan tradisional dan alternatif, pembacaan yang luas dan penyelidikan di Internet. Pertama sekali, kualiti jenama adalah penting apabila membeli herba. Salah satu jenama herba terbaik di pasaran adalah Terapi enzim. Kebanyakan produk Terapi enzim menjadikan yang digabungkan menggunakan formula herba (menggabungkan dua atau lebih herba) untuk aliments tertentu. Kegemaran produk Terapi enzim saya dipanggil Air Power, ekspektoran yang termasuk guaifenesin dan halba. Halba adalah bahan utama kerana ia meningkatkan kesan guaifenesin itu. Produk ini menipis dan melonggarkan lendir dan membersihkan saluran udara pernafasan. Ia adalah tangan-down produk terbaik yang pernah dijumpai untuk bronkitis dan untuk membersihkan apa-apa jenis kesesakan dada.

Jenama lain yang saya gunakan yang paling kerap adalah Solaray kerana ia adalah besar, jenama berkualiti tinggi yang murah, lagi berfungsi dengan baik. Saya menggunakan jenama Solaray bagi kebanyakan herba saya yang lain, termasuk Golden Seal yang ruji seterusnya bagi mana-mana kabinet ubat.

Golden Seal akar merupakan herba yang digunakan selama berabad-abad sebelum penemuan antibiotik. Kajian klinikal di Jerman selama bertahun-tahun menunjukkan bahawa Golden Seal mengaktifkan sel-sel darah putih khas (makrofaj) yang bertanggungjawab untuk memusnahkan bakteria, virus, kulat dan sel-sel tumor. Jadi anda akan mendapat satu dua menumbuk dengan herba ini kerana ia melawan jangkitan bakteria manakala membina sistem imun. Jika anda menggabungkan Kuasa Air dan Golden Seal akar dengan udara, ya bawaan udara yang sama dicipta oleh seorang guru untuk meningkatkan kekebalan anda, anda mempunyai senjata yang boleh membantu untuk memerangi sebarang penyakit pernafasan.

Anti-viral
Saya sentiasa diberitahu bahawa jika anda mempunyai virus untuk membiarkan ia berjalan menurut waktu kerana tidak ada banyak yang anda boleh lakukan. Tidak benar. Saya mendapati bahawa terdapat banyak herba anti-virus yang membantu virus perjuangan badan anda dengan meningkatkan kekebalan anda. Yang terbaik bukan preskripsi antiviral Saya mendapati dipanggil sekatan. Ia termasuk ViraBlock (Elderberry) yang menghalang virus daripada memasuki sel-sel manusia dan menyimpan virus daripada membiak. Ia bermula bekerja sebaik sahaja ia mencecah lidah anda dalam bentuk permen. Saya benar-benar sembuh ibu tua saya daripada bangkai kereta api dari arah depan penyakit musim sejuk lalu selepas beliau enggan meninggalkan apartmen sejuk selama tiga hari selepas ribut ais!

Senyapan Batuk yang
Satu kajian yang diterbitkan beberapa tahun yang lalu dinamakan penyelidikan membuktikan bahawa over-the-kaunter ubat batuk tidak apa-apa untuk batuk kanak-kanak. Okay, memberitahu kita (ibu) sesuatu yang kita tidak sudah tahu. Berapa banyak malam anda duduk dengan anak sakit anda semasa mereka batuk sehingga mereka, baik sicker? Berikut adalah penyelesaian - Kemenyan & mur Dingin dan Pencegahan Selesema Gaul Oil. Ingat ibu anda menggosok Vapor Rub Vick di dada anda dan bagaimana sengsara kamu sepanjang malam. Produk ini adalah minyak menggosok bahawa anda urut ke kaki anak anda (anda boleh menggunakannya juga). Ia meningkatkan imuniti; ia adalah anti-bakteria dan anti-virus dan memastikan mereka batuk di teluk sepanjang malam. Keajaiban berlaku.

Pemulihan selesema
Saya tidak mempunyai selesema sejak 1986. Saya memesan kit selesema homeopati setiap tahun. Anda boleh membeli ini di dalam pelbagai bentuk, tetapi satu yang saya dapat mengandungi empat botol dan anda mengambil satu sekali guna botol setiap minggu selama empat minggu dan anda telah selesai. Kit ini tidak boleh didapati sehingga pertengahan Oktober kerana syarikat-syarikat sedang mencipta formula banyak vaksin selesema cara yang sama dibuat - dengan kesan kecil daripada virus supaya badan anda akan membina imuniti kepada virus dan dapat melawan off. Anda boleh mendapatkan ini di http://www.elixirs.com Saya menunggu pada saya sekarang kerana saya duduk dan menonton secara senyap-senyap manakala semua histeria ke atas vaksin selesema babi berputaran di sekeliling saya.

Dos
Cara pengambilan adalah penting terutamanya dengan herba dan di sini adalah di mana anda, pengguna perlu melakukan kerja rumah anda. Ingat, herba yang amat ringan jika dibandingkan dengan over-the-kaunter (OTC) atau ubat-ubatan preskripsi. Melalui bertahun-tahun penyelidikan saya mendapati dos yang bekerja untuk saya - iaitu tiga kapsul tiga kali sehari dan bukannya diarahkan 1-3 tablet setiap hari kebanyakan pelabelan. Jika anda tidak mengambil cukup herba ini tidak akan berfungsi, jadi meminta pembekal penjagaan kesihatan dan melakukan kajian. Bagi setiap lain ubat bercampur formula seperti Power Air, saya ikut arahan pelabelan kerana formula campuran yang digunakan adalah lebih tinggi dalam potensi daripada herba tunggal. Herba yang paling toksik tidak ada di pasaran dan tidak pernah telah, walaupun di Eropah. Jika anda mengambil ubat-ubatan preskripsi yang berbilang, anda perlu bertanya kepada doktor anda tentang apa-apa herba ke ubat interaksi mungkin.

Adakah Herba Selamat?
Saya sedang kerap ditanya sama herba adalah selamat. Saya akan memberitahu pakar, Dr James Duke, Ph.D. bercakap dengan yang dengan petikan terus dari bukunya, "Untuk mendapat manfaat daripada menggunakan herba, anda perlu mempunyai beberapa maklumat latar belakang asas .... Ini tidak berbeza daripada perubatan konvensional ... Pertama sekali mendapatkan barangan yang betul. Melainkan anda betul-betul pasti identiti herba, jangan mengambilnya. Ini terpakai terutamanya kepada orang-orang mengambil herba di hutan, sudah tentu. " Beliau seterusnya berkata, "Kebanyakan rakyat Amerika menganggap bahawa farmaseutikal doktor mereka menetapkan adalah memang tidak disangkalkan lagi yang lebih baik daripada ubat-ubatan herba ... Saya telah menjadi ahli botani yang pakar dalam tumbuh-tumbuhan perubatan untuk sebahagian besar kerjaya 30 tahun saya, dan saya telah melihat secara peribadi herba berjaya merawat keadaan yang farmaseutikal berteknologi tinggi tidak boleh disentuh. "

Mengapa saya Gunakan Herba
Orang sering bertanya kepada saya "Bagaimana anda tahu semua ini?" Saya mempunyai dua jawapan; yang pertama adalah bahawa saya telah sentiasa menjadi semacam ingin tahu, dan yang kedua adalah kerana saya mempunyai penyakit kronik (seperti yang saya nyatakan sebelum ini) saya seperti anjing dengan tulang. Saya mencari selama bertahun-tahun untuk penyelesaian dan bersama-sama cara saya belajar banyak tentang segala-galanya yang berkaitan dengan perubatan semula jadi. Saya masih mempunyai migrain sekali-sekala, tetapi saya telah dapat menjalani kehidupan yang lebih sihat dengan menggunakan herba.

Dan hanya dalam kes anda tidak tahu, Amerika menghabiskan kekalahan $ 15000000000 pada herba dan makanan tambahan pada tahun 2007 (statistik terkini) tetapi yang hanya termasuk produk-produk dikesan melalui kedai-kedai makanan kesihatan, jika anda menambah saluran bukan tradisi seperti kedai runcit dan dadah kedai-kedai, dan lain-lain, dianggarkan bahawa pasaran herba berkembang dengan kekalahan 79.5 peratus setahun! Dalam pada itu, satu lagi sekeping nasihat adalah penting - tidak pernah membeli produk herba anda dari kedai runcit atau kedai ubat - kualiti jenama adalah amat berat dan anda akan membazirkan wang anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar